Please follow and like us

Γράφει ο Γιάννης Ντάσκας

Η Καταστροφή στον Σαρωνικό απο το πλοίο Αγία Ζώνη δεδομένη.Η εκταμίευση τεραστίων ποσών για τον καθαρισμό απο τα κρατικά ταμεία δεδομένος.

Όμως τα όσα ακολούθησαν και μέχρι σήμερα αναδεικνύουν ένα τεράστιο ερώτημα: πόσοτυφλή είναι η Δικαιοσύνη προς όλους και πόσο γρήγορη η αργή προς ολους;

Και επίσης; αν παρατηρούνται αποκλίσεις στις απαντήσεις επι αυτών των ερωτημάτων πρέπει να μας μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά και να ψάχνουμε πως ορισμένοι δικαστές ζουν σε πανάκριβες περιοχές και έχουν αποκτήσει  οι ίδιοι η συγγενιά τους πρόσωπα μεγάλη περιουσία,ενώ στο ξεκίνημα ηταν φτωχοί;

Tο γράφουμε ως παθόντες:

Όταν θέσαμε απλό ερώτημα για εισαγγελέα έβγαλαν εναντίον μας δικαστική απόφαση σε …οκτώ εργάσιμες ημέρες στο εφετείο,στον Αρειο Πάγο μας …ζήτησαν να κινητοποιήσουμε ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ φίλους που τυχόν έχουμε για να …λύσουμε το πρόβλημα…

Αυτός που εν ψυχρώ μας το ζήτησε αυτό βρέθηκε σε μια παρέα ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ να μετέχει σε παραδικαστικές “ιστορίες”.

Ο Εισαγγελέας εκείνος δώχθηκε σε βαθμό κακουργήματος,αλλά…κατόπιν εορτής.Με τεράστια καθυστέρηση και ενώ είχε προλάβει να εισπράξει τεράστια ποσά απο την “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ” και τον “ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ”…

Αυτά είχε δει ο ….στον Αρειο Πάγο και ήθελε να κινητοποιήσουμε πλούσιους φίλους.

Μας έσωσαν ,ευτυχώς,από την εκτέλεση οι μαγνητοταινίες που είχαμε και δεν είχαν οι εν λόγω εφημερίδες τότε…

Και δικαιωθήκαμε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο,το οποίο με απόφασή έχει κρίνει ότι είναι άσκηση κριτικής να πει κανείς για δημόσιο λειτουργό “είναι ο πιο ηλίθιος που έχω δει”…

Αυτά έχουν την αξία τους ενόψει αυτών που συμβαίνουν στον Πειραιά ,στην Αθήνα και αλλού με την τρομοκράτηση και τις αλλαγές δικαστών.

Στην υπόθεση του τεράστιου σκανδάλου που λέγεται ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ προσέξτε τα γεγονότα και βγάλτε συμπέρασμα:

Το σκάνδαλο ρύπανσης συνέβη τον Αυγουστό του 2017.

Ενα μήνα μετά οι αποκαλύψεις για σκάνδαλο συνταράσσουν το πανελλήνιο,ενώ στο παρασκήνιο δυο κορυφαίοι πολιτικοί(εκ των οποίων ο ένας δικηγόρος) στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας κινητοποιούνται αφανώς για την υπεράσπιση όσων…θα μπορούσαν να κατηγορηθούν.

Ενδεικτικά σταχυολογούμε απο ηλεκτρονικό ΜΜΕ δημοσίευμα ένα μήνα μετά την έναρξη ρύοπανσης και ενώ ο Σαρωνικός πνιγόταν στο πετρέλαιο:

ΜΕΡΟΣ 1: Η ΡΥΠΑΝΣΗ

 

” 22|09|2017 | : IEFIMERIDA.GR
Η όλη υπόθεση, της βύθισης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», αλλά και της απάντλησης του πετρελαίου που βρίσκεται στις δεξαμενές του, αποτελεί ένα τεράστιο σκάνδαλο.

Αντί να κλείσει ο κύκλος το ταχύτερο δυνατόν, για να αποφευχθεί ο ορατός κίνδυνος περαιτέρω επιβάρυνσης του Σαρωνικού με νέες διαρροές, με ανεύθυνες και ύποπτες ενέργειες καθυστερεί η απάντληση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την οικονομική καταστροφή χιλιάδων επαγγελματιών και πολλών επαγγελματικών κλάδων.

Τα εμπόδια στην απάντληση

Το δεξαμενόπλοιο ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, βυθίστηκε στις 10/09/2017, έμφορτο με περίπου 2.500 m3 πετρελαιοειδών προϊόντων. Όπως είναι γνωστό, ο πλοιοκτήτης, ανέθεσε με αρκετή καθυστέρηση την επιχείρηση απορρύπανσης στον εταιρεία ….., η οποία συνεργάζεται με την Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος συμφερόντων …

Επίσης, ανέθεσε την παραλαβή των πετρελαιοειδών απάντλησης από το ναυάγιο, στο δεξαμενόπλοιο «Lassea», το οποίο πήγε να παραδώσει στα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο 1500 τόνους που απάντλησε από το φορτίο του ναυαγίου.
Σημειωτέον ότι τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του δεξαμενοπλοίου έληξαν την ημέρα που έκανε την απάντληση!

Στα ΕΛΠΕ λήφθηκαν δείγματα από τελωνειακό κλιμάκιο και διαπιστώθηκε επιπλέον η ύπαρξη περίπου 100 m3 πετρελαιοειδών στις δεξαμενές έρματος (κάτω από τις δεξαμενές φορτίου).

Οι υπεύθυνοι του πλοίου συνελήφθησαν για λαθρεμπόριο πετρελαίου και το πλοίο κρατήθηκε. Ο καπετάνιος δήλωσε πως ήταν τρύπια η δεξαμενή φορτίου με αποτέλεσμα πετρελαιοειδή να διαρρεύσουν στις δεξαμενές έρματος.

Το δεξαμενόπλοιο κρατείται από τις αρχές στην περιοχή της Ελευσίνας, με κίνδυνο και άλλης διαρροής, αφού όπως δηλώνει ο καπετάνιος ήδη έχουμε μια τρύπια δεξαμενή, ενώ δεν έχει και πιστοποιητικά αξιοπλοΐας.

Τις 21 Σεπτεμβρίου τα ΕΛΠΕ με επίσημο έγγραφο, δηλώνουν τεχνική αδυναμία απάντλησης του φορτίου, το οποίο χαρακτήρισαν ως απόβλητο (SLOP), και δεν δέχονται να το παραλάβουν.

Συνεχίζονται οι διαρροές -Το πλοίο έχει άλλα 1.000 m3 πετρελαιοειδή

Επίσης, η Δημόσια Αρχή Λιμένων, προς αποτροπή περαιτέρω ρύπανσης, με επίσημο επείγον έγγραφό της, ζητεί την άμεση απάντληση του φορτίου του ναυαγίου, το οποίο φορτίο χαρακτηρίζει ως «πετρελαιοειδή» και ζητεί την μεταφορά του στην πλησιέστερη μονάδα επεξεργασίας, προς αποφυγή περαιτέρω επιβάρυνσης της ρύπανσης του Σαρωνικού.

Σημειώνεται ότι το βυθισμένο πλοίο έχει άλλα 1.000 m3 πετρελαιοειδή, από τα οποία οι διαρροές συνεχίζονται.

Το Λιμεναρχείο Πειραιά, με επείγον σήμα του, στις 22 Σεπτεμβρίου, χαρακτηρίζει επίσης το φορτίο ως πετρελαιοδειδή και ζητεί την άμεση απάντληση και μεταφορά του σε μονάδα επεξεργασίας αποβλήτων, για να αποφευχθούν περαιτέρω επιβαρύνσεις του περιβάλλοντος.

Να ληφθεί υπ’ όψιν ότι το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών του, ναύλωσε υπερσύγχρονο σκάφος κατασκευής 2004, δηλαδή 13 ετών, επικαλούμενο λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος.
Από την πλευρά του ο πλοικτήτης και ρυπαντής, ναύλωσε σκάφος 53 ετών, για να κάνει την απάντληση και μπλοκάρισε τη διαδικασία, τη στιγμή που οι διαρροές από το ναυάγιο συνεχίζονται.

Σε 2-3 ημέρες θα μπορούσε να είχε τελειώσει η απάντληση

Ενώ η όλη διαδικασία, αν τηρηθούν όσα ζητούν οι αρμόδιες κρατικές αρχές, μπορεί να ολοκληρωθεί περίπου σε 2-3 μέρες και να εξαλειφθεί έτσι κάθε πιθανότητα περαιτέρω ρύπανσης, ο πλοιοκτήτης, σε συνεργασία με εταιρείες που επωφελούνται από την… διαιώνιση της ρύπανσης, μπλοκάρει τη διαδικασία, με νομικές επεμβάσεις, επικαλούμενος ιδιοκτησιακά δικαιώματα του φορτίου, το οποίο όλες οι αρμόδιες αρχές χαρακτηρίζουν ως πετρελαιοειδές, δηλαδή απόβλητο (slops).
Με άλλα λόγια, ο ρυπαντής, ο άνθρωπος που έθεσε σε κίνδυνο την υγεία και επηρέασε τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων του Λεκανοπεδίου, με την τεράστια οικολογική καταστροφή που προκάλεσε η ρύπανση του πλοίου του, συνεχίζει να παίζει παιχνίδια, εξυπηρετώντας θέλοντας και μη συμφέροντα που σχετίζονται με την επιχείρηση απορρύπανσης.

Ποιους συμφέρει η καθυστέρηση

Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, η όλη υπόθεση καθυστέρησης της απάντλησης σχετίζεται με επιδιώξεις επιχειρηματικών σχημάτων να συνεχιστεί η ρύπανση για να συνεχιστεί και το «έργο» της απορρύπανσης.
Στόχος είναι το Γαλάζιο Ταμείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το οποίο ορισμένοι σκοπεύουν να αντλήσουν ποσά που ίσως ξεπεράσουν τα είκοσι εκατομμύρια ευρώ.
Έτσι, όσο καθυστερεί η απάντληση του φορτίου, τόσο αυξάνονται οι δυνατότητες «άντλησης» κονδυλίων..
Πηγή: iefimerida.gr -”

Σαφές το συμπέρασμα: Οσο απλωνόταν η ρύπανση,τόσο μεγαλύτερα τα κέρδη και ας θυσιάζεται η δημόσια υγεία….

 

ΜΕΡΟΣ 2.Ο ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗΣ

Λίγο μετά την τραγωδία ο πλοιοκτήτης είχε δηλώσει:

 

«Το πλοίο ήταν ανασφάλιστο. Εγώ έχασα την περιουσία μου. Το είχα ασφαλίσει μόνο για ζημιές προς τρίτους και για τη ρύπανση».

Έχει γίνει επιθεώρηση από δύτες και δεν υπάρχει ρήγμα στο κάτω μέρος, τόνισε ο ίδιος.

Το δεξαμενόπλοιο, παρά την παλαιότητά του είναι συντηρημένο δήλωσε, προσθέτοντας ότι πολλά πλοία είναι πιο παλαιά από το δικό του, λέγοντας ότι το πλοίο «δεν είχε κανένα πρόβλημα και καμία ζημιά. Ήταν φορτωμένο και αγκυροβολημένο».

Ο πλοιοκτήτης παρέπεμψε στον καπετάνιο για τους ναυτικούς που παρέμειναν στο πλοίο, λέγοντας ότι από τα έντεκα άτομα πλήρωμα ο καπετάνιος τον ενημέρωσε οτι άφησε πάνω 4, όπως προβλέπεται από την ναυσιπλοΐα.

«Το πόσα άτομα έμειναν είναι θέμα του πλοιάρχου. Μου είπε ότι άφησε πίσω 4 μέλη. Αν κάποιοι έφυγαν δεν το ξέρω».

«Κανείς δεν γνωρίζει πως βούλιαξε. Οι εμπειρογνώμονες θα μας πουν πως βούλιαξε το πλοίο».

Το συμπέρασμα σαφές: Ο Πλοιοκτήτςξ εμφανίζει το ευατό του να μην έχει συμφέρον στη βύθιση του πλοίου τότε,αφού ήταν ασφαλισμένο μόνο για ζημιές σε τρίτους.Ετσι όλοι θα λέγαμε “δεν είχε συμφέρον να το κάνει μόνος του,όπως κάνουν ναυάγια συνήθως ΕΛΛΗΝΕΣ εφοπλιστές για να εισπράξουν αποζημιώσεις και έχουν μπει στη ΜΑΥΡΗ λίστα των ξένων ασφαλιστικών εταιρειών,απο τις οποίες πλούτισαν θυσιάζοντας και ζωεσ ανθρώπων ΔΟΛΙΑ…

 

ΜΕΡΟΣ 3: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΙΣΜΑ ΣΟΚ ΓΙΑ ΔΟΛΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ

Μετά δυο χρόνια,αρχές Σεπτεμβρίου του 2019 και ενώ η Δικαιοσύνη πάει σαν χελώνα και οι ανακριτές αλλάζουν, η WWWF HELLAS καταγγέλλει την σκανδαλώδη καθυστέρηση:

Αναφέρει:

«Συγκεκριμένα, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η φάση της ανάκρισης, ενώ μεγάλη έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι για τρίτη φορά αντικαταστάθηκε ο αρμόδιος ανακριτής, προκαλώντας νέες σημαντικές καθυστερήσεις που επηρεάζουν αρνητικά την ολοκλήρωση της ανακριτικής διαδικασίας.

Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2017, το WWF Ελλάς υπέβαλε στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Πειραιά που διερευνά τη συγκεκριμένη υπόθεση, μήνυση κατά παντός υπευθύνου για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης από πετρελοειδή στον Σαρωνικό Κόλπο. Θεωρώντας ότι πρόκειται για ένα σοβαρό περιβαλλοντικό έγκλημα που χρήζει παραδειγματικής τιμωρίας, το WWF Ελλάς, ως άμεσα ενδιαφερόμενη περιβαλλοντική οργάνωση, δήλωσε παράσταση πολιτικής αγωγής με σκοπό την υποστήριξη της κατηγορίας και την αποκατάσταση της οικολογικής ζημιάς. Η μήνυση βασίζεται στις οδηγίες 2005/35/ΕΚ «σχετικά με τη ρύπανση από τα πλοία και τη θέσπιση κυρώσεων, περιλαμβανομένων των ποινικών κυρώσεων» και 2008/99/ΕΚ «σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος μέσω ποινικού δικαίου».

Καθώς το αδίκημα της πρόκλησης πετρελαιοκηλίδας στον Σαρωνικό απομακρύνεται από τη συλλογική μνήμη, οι αργοί ρυθμοί απόδοσης ποινικών ευθυνών στη συγκεκριμένη υπόθεση εντείνουν το κλίμα ατιμωρησίας και δημιουργούν δικαιολογημένα την εντύπωση ότι φύση και άνθρωπος παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι σε περιβαλλοντικές παρανομίες και εγκληματικές πράξεις που απειλούν το μέλλον του τόπου μας.

ΜΕΡΟΣ 4: Πλουτισαν απο τη ρύπανση:

Αμέσως μετά και ενώ η Δικαιοσύνη δεν έχει προχωρήσει η αρμόδια υπηρεσία του Λιμενικού επιβεβαιώνει ότι αυτή η πορεία έκανε κάποιους πλούσιους κατά πολλά εκατομμύρια ευρώ…

Αναφέρει το πόρισμα του ΑΣΝΑ που δημοσίευσε το ΖΟΥΓΚΛΑ μεταξύ άλλων τα εξής:

«Τα συμφέροντα που εξυπηρετήθηκαν προκύπτουν καταφανέστατα από τα οικονομικά οφέλη που εξήγαγαν από τη διαχείριση της αντιρρύπανσης και απορρύπανσης οι εταιρείες στις οποίες ο πλοιοκτήτης ανέθεσε τις επιχειρήσεις αυτές. Το περιουσιακό όφελος συνίσταται αφενός στη λήψη της ασφαλιστικής αποζημίωσης και αφετέρου στην αποκόμιση από το Πράσινο Ταμείο των ειδικών αποζημιώσεων για το κόστος των εργασιών, υλικών και μέσω απορρύπανσης…,

 

…το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ ήταν ασφαλισμένο για αστική ευθύνη έναντι τρίτων και για αστική ευθύνη απορρύπανσης – τα συμβόλαια δε έληγαν έληγαν λίγες μέρες αργότερα (στις 30/9/2017)! Συνολικά έγιναν δεκάδες αιτήματα αποζημίωσης ύψους 135 εκατομμυρίων ευρώ προς τον διεθνή Οργανισμό IOPC FUNDS και αιτήματα ύψους 94,4 εκατομμύρια ευρώ στο Πρωτοδικείο Πειραιά.

Σημειώνεται πως ο πλοιοκτήτης δεν ανέθεσε απευθείας στις εταιρείες που τελικά έκαναν την απορρύπανση, αλλά επέλεξε την παρεμβολή της S… Gr..μέσω της οποίας έγιναν υπεργολαβικά οι αναθέσεις στις εταιρείες που πραγματοποίησαν τελικά την απορρύπανση.

Όσο πιο μεγάλη ήταν η ρύπανση, τόσο περισσότερα και τα κέρδη. Για αυτό η … ολοκλήρωσε τις εργασίες στεγανοποίησης και σφράγισης του ναυαγίου 53 ώρες αργότερα, χρόνος ο οποίος είναι τεράστιος και δεν δικαιολογείται. Οι εργασίες απάντλησης δε ολοκλήρωθηκαν μετά από έντονες και επανειλημμενες ειδοποιήσεις και εντολές – δηλαδή πιέσεις – των Λιμενικών Αρχών προς την εταιρεία για την επίσπευση των εργασιών, 19 ημέρες μετά τη βύθιση (29/09/2017), χρονικό διάστημα το οποίο επίσης κρίνεται υπερβολικό.

Τελικά, το πλοίο ανελκύθηκε δύο μήνες και 20 ημέρες αργότερα.

 

MEΡΟΣ ΑΣΧΕΤΟ:Λαγονησι.

Λίγο πιο κάτω είναι το χουντοκατασκεύασμα που λέγεται ΛΑΓΟΝΗΣΙ.

 

Ο αρχιχούντας και αρχιδιεφθαρμένος μέχρι μυελού οστέων έφτιαξε εκεί ,σε δημόσια έκταση ένα θερινό ανάκτορο για να το χαίρεται με την Δέσποινα και τους φίλους τους,πολλοί απο τους οποίους κατέληξαν στην σημερινή πολιτική σκηνή…

Αυτό το ανάκτορο στη συνέχεια πέρασε σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Πολλοί θυμούνται αποκαλύψεις για τερατώδη κατασκευή τσιμεντένιας πισίνας ΜΕΣΑ στη θάλασσα,για συγκρούσεις πολιτικών για το ποιός στηρίζει ,ποιόν κλπ.

Αυτές τις ημέρες δημοσιεύονται εξελίξεις.

Ενας δικαστικός αξιωματούχος που δεν δεχόταν δημοσιογράφους γιατί ήταν απασχολημένος ,τις τελευτείες ημέρες πριν φύγει καθόριζε συνθέσεις διαιτητικών δικαστηρίων,Νομιμα ντεεε…

Και στη συνέχεια υπάρχει ένα έγγραφο- βόμβα της Εταιρείας ακινήτων του Δημοσίου που αποκαλύπτει διάφορα.Το κορυφαίο: ο ιδιώτης που έχει επενδύσει στο χουντικό συγκρότημα έχει ανοιχτά δάνεια εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και υπέβαλε αγωγή με την οποία ζητεί-κρατηθείτε- ένα δις ευρώ από το Δημόσιο!

Δεν αναφερόμαστε στο αν έχει δίκιο ή δεν έχει…Θα κριθεί στα δικαστήρια.

Ομως αν θέλει κανείς να βρει άκρη ,ας ερευνήσει ΠΟΙΟΙ δικηγόροι και ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ έχουν ασχοληθεί και επίσημα και ανεπίσημα για τα δίκαια του επιχειρηματία ,ο οποίος επένδυσε στο χουντικό παλάτι,χτισμένο σε δημόσια έκταση…

Κλείνουμε με μια φωτογραφία απο τις διακοπές του Θόδωρου Πάγκαλου στο Ριζόρτ αυτό.

Προφανές θεωρούμε ότι θα έκανε εκεί διακοπές με τους όρους που  έκαναν και κάνουν όλοι οι κανονικοί πελάτες.

Δηλαδή αυτοί που μπορούν να πληρώσουν τις αστρονομικές τιμές…

Αλλωστε ο Πάγκαλος δεν ενεπλάκη ποτέ σε θλεματα οικονομικών δοσοληψιών ,γιαυτό μπόρεσε και αποκάλεσε άνετα τον Ανδρέα Παπανδρέου δωρολήπτη.

 

Ερευνα: Ρυπαίνουν,σκοτώνουν, πλουτίζουν και πίσω απο τις κουρτίνες πολιτικοί και δικαστικοί!